loader image

قیمت‌ها در تاریخ 31ام شهریور 1402 به‌روز شده‌اند.

ارسال رایگان سفارشات بالای 8 میلیون تومان
سوالات متداول
1- چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

برای خرید از سایت نیاز به ثبت‌نام قبل از خرید نیست و ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات تماس در حین سفارش‌گیری انجام می‌شود.

2- چگونه می توانم به حساب کاربری خود وارد شوم؟

با رفتن به قسمت حساب کاربری در هر یک از منوهای بالا و پاین سایت می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

3- آیا بدون ثبت‌نام در سایت می توانم خرید کنم؟

بله. مراحل دریافت اطلاعات ضروری مانند اطلاعات تماس و آدرس در حین سفارش گیری انجام می‌شود.

4- پشتیبانی از چه طریقی انجام می‌شود؟

پشتیبانی از طریق چت آنلاین در سایت انجام می‌شود که در موبایل و کامپیوتر می‌توانید در پایین سمت راست سایت مشاهده کنید.
همچنین می‌توانید در واتسپ با ما در ارتباط باشید. برای این کار اینجا کلیک کنید.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

در صفحه پیگیری سفارشات با وارد کردن اطلاعات سفارش خود می‌توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

6- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله. در قسمت حساب کاربری می‌توانید تاریخچه سفارشات خود را مشاهده کنید.‌

7- مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

8- آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله می‌توانید با شماره های صفحه تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید.

9- نماد اعتماد الکترونیکی که در سایت نمایش داده شده است به چه معنایی است؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در قسمت پایین وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

10- از چه روش‌هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟

در حال حاضر می‌توانید از دو روش کارت به کارت و پرداخت آنلاین استفاده کنید.
در آینده نه چندان دور می‌توانید خرید خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنید.

11- اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

12- معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

سفارشات تهران و کرج دو روز کاری و سفارشات سایر شهرها 4 الی 5 روز کاری زمان می‌برد.

13- چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب و مقاوم بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد.

14- آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید.

یک دیدگاه ارسال کنید